14 månader

Idag blir tjejerna 14 månader...mina små har blivit så stora. De kommer några ord...de knallar sakta men säkert framåt...o de är heeeelt underbara. Idag är även båda två pigga o krya o bara de känns kanon.
Just nu ligger dom o sussar, men de vaknar när som...själv sitter jag o slappar framför datorn o tv´n...jag har lite smått ont i huvudet, men jag tror de e den lilla sömnen jag fått som spökar så de går över snart.

Idag händer de nog inte så mycket....sista dagen som jag ska sitta inne nu efter de varit sjuka...sen ska vi banne mig ut o få friskluft. Är massa saker som jag skulle vilja göra, men mina tomma plånbok hindrar mig...jag vill ju ut o shoppa till de små...Fast egentligen så behöver de inte så mycket mer...för de har massor, men de e ju alltid skoj =)

Snart åker vi uppåt i landet...det har jag åxå skrivit ett antal gånger, men jag längtar så ni kommer att få höra de ännu fler gånger hehe =)

Ne jag vet inte vad jag ska skriva så de får bli bra såhär...kanske skriver mer senare =)

PussenKramen

Här sitter vi o äter köttbullar, makaroner o majs...mycket smarrigt =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback