Två dagars jobb...

sen är det helg igen. Normalt ska jag bara jobba imorrn o va ledig på fredag, men denna veckan ska jag hoppa in o jobba. Anledningen är att vi ska iväg till Borås o bara ha de gött på spa...som en tidig avslutning av terminen...grymt skönt ska de bli. Ska åka dit redan vid halv 2 så de e därför mina små ska få gå på fsk...för har ingen som kan ta hand om dom annars så tidigt.
Känns lite konstigt att de ska va där, men de går ju inte så många dagar till innan de ska ha jullov...åker ju upp till mamma om 2 veckor...mysa med min familj där uppe...ska bli såååå underbart. Saknar dom alla så otroligt mycket. Har bestämt att jag måste bli bättre på att åka upp till våren...blir alldeles för lång tid mellan gångerna.

Annars idag har jag haft en helt oki dag...började kl 7 o kl 13 hade jag medarbetarsamtal med chefen...sen va de bussen hem o hämta juvelerna som gällde.

Imorrn jobbar jag sent, men efter jobbet måste jag bege mig till backaplan o kolla efter en bikini...kanske inte den bästa tiden på året o hitta de, men jag ska allt ge de ett försök...kan ju va bra o ha nått o ha på sig på freda hehe. Är nog inte allt för uppskattat o vara nude :)

Ne nu blir de soffläge o inte alls så sent ryggläge i sängen.




Flisan har mycket fina miner att visa upp <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback