Grymt trevligt....

Som en tidig avslutning på terminen tillbringade vi fredag till lördag på spa i Borås. De va nästan alla som åkte med...vi va 16 st. Vi fick åka i olika omgångar från jobbet...själv hamnade jag i de första lasset...Jag skulle ha min behandling kl 16 o vi va där redan vid 14.45 så jag bytte om till bikini o morronrock o la mig sen på sängen o bara tog de lugnt en stund....grymt skönt.
Sen va de alkohol, ost o kex o frukt som gällde nere i spa som gällde. Vid 18.30 gick vi upp på rummet o slappa lite innan det va dags att gö sig snygg inför middan.
De blev förrätt, varmrätt o vin...sen efter de våldsgäsa vi E-L´s rum för mer alkoholintag o snacks.
Vid halv tolv va vi 8 st som gick till nattklubben på hotellet o svängde våra lurviga...fy fan va kul jag hade...va läääänge sen jag hade så skoj ute på krogen. I säng kom vi vid halv 4 ungefär...de va jag o Sara som höll ut längst =)
På morronen sen ringde kl 8.30, men vi kom inte upp förren vid 9 o då klädde vi på oss, packa i ordning o sen va de hotellfrukost som gällde. Finns de nå godare än de???
När jag kom hem igår mitt på dagen va jag helt slut o lite sleten...somnade i soffan vid 21 tiden o vaknade halv 4 o då la jag mig i sängen...sen lät tjejerna mig sova till kl 9 så de va snällt =)

Efter vi ätit frukost idag så klädde vi på oss o gick ut i snön...Det har verkligen snöat hela dagen o de små va inte så sugna på att gå ut, men sen ville de inte gå in =) Annars har dagen varit rätt lugn...tjejerna vill ju inte sova midda hemma längre så de kommer i säng tidigt. Själv ska jag alldeles strax lägga mig åxå...för jag tror att det blir en lång dag på jobbet imorrn.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback