Varför ska de alltid blåsa...

i Göteborg? De är helt sjukt vilket blåshål man bor i...även om solen skiner o de e varmt så slipper man aldrig undan denna blåst. De e ju tur att de egentligen bara e ett ilandsproblem, men man måste ju få klaga lite heheh.

Idag är jag trött...hade inte alls nån lust att gå upp när tjejerna vakna...jag e helt enkelt sämst på att komma i säng på kvällarna. De e jag o Flisan som är kvällspigga o morgontrötta. Som jag alltid har sagt...man kan ju faktiskt missa nått när man sover, men jag inser varje gång jag lägger mig i sängen att det är helt gudomligt skönt o sova. Kanske borde tänka på de lite oftare.

Just nu ligger iaf de små o sussar...o jag hade gärna gjort desamma, men ikväll ska jag allt lägga mig tidigt så måste fortsätta o hålla mig trött. Snart kommer Maria hit o hälsar på med sina goa twins Loa o Julia...de ska bli skoj. Både jag o tjejerna är i behov av sällskap...man blir lätt uttråkad av att inte ha nått för sig.

Ne nu ska jag snart väcka de små o invänta vårt besök...skriver mer senare o kanske kommer de upp lite bilder.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback