Sjuk helg...

I helgen har jag legat deckad...supertråkigt...hatar o va sjuk känner mig så extremt hjälplös. De började i torsdags efttermidda...då fick jag feber o allmänt ont i kroppen. I fredags fick Daniel va hemma från jobbet så han kunde ta tjejerna till förskolan. Tror nästan att jag sov hela dagen...några enstaka vakna stunder.
I lördags va de samma sak...då kom Chritin o hämtade tjejerna så jag kunde sova ännu mera. Har inte kunnat äta heller o de blir man ju inte piggare av direkt. De har varit kanonskönt att få sova, men så ont man får i rygg mm när man bara ligger hela dagarna.
igår va jag iaf uppe på benen o försökte äta lite då o då o va mycket bättre jag mådde då =) Idag mår jag som vanligt, men får fortfarande inte i mig mat som vanligt, men de e ju inte så farligt...de blir snart som de brukar igen.

Idag va vi på fsk o de gick superbra...tjejerna brydde sig knappt om mig alls...o när de skulle gå ut o leka så fick jag stanna kvar inne...känns ju lite skumt att de inte är beroende av mig längre =( hehe.
Jag e så stolt över mina små underbara tjejer <3<3
Just nu ligger de o sover, men de e snart dags att vakna igen. Christin kommer hit när hon slutat o tar hand om dom en stund tills Daniel kommer hem...för jag ska ut till jobbet o gå på möte...ska ju börja jobba på ons så tycker att det känns som jag borde vara med på dagens APT.

De blir inte så mycket idag, men bättre än inget som de varit under helgen =)

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback