Så va de snart helg igen

Nån som kan tala om för mig vart dagarna tar vägen??? Igår va iaf jag o tjejerna ute på mitt jobb o hälsade på...tänkte att vi skulle passa på när de inte va så mycket barn som kommit tillbaka efter sommarlovet. Känns som man har lite mer tid att umgås o prata med alla då. Vi va där vid halv 10 tiden...tjejerna fick leka av sig lite. Sen va de dags för mat...o jag måste säga att tjejerna e faktiskt rätt duktiga ändå o sitta o äta med alla andra barn...sitter fint på stolarna, men lilla Flisan vill gärna gå när hon e klar, men de kommer att ändras sen när de börjar på fsk =)

Efter maten så stoppa jag ner dom i vagnen så de fick sova lite...hade själv gärna lagt mig i en vagn mitt på dagen o sussat lite heheh...om de bara visste vilken tur dom har egentligen. Sen när alla barnen vaknat så va de mellanmål som gällde innan de va dags för oss att bege oss hemåt igen.

Vi stannade till vid affären på vägen hem o handlade lite...för Patric, Emelie o sötnosen Sebbe skulle komma hem till oss. Jag gjorde iordning lasagne o sallad...inget avancerat, men de va väldigt gott...om man nu får skryta lite om sig själv hehe. Vi kollade på hockey Malmö-Frölunda...sen såg vi andra halvlek på fotbollen.
Tjejerna va vakna väldigt länge o herregud va trötta dom va sen...alla 3 små levde rövare här så inte så konstigt kanske :)

Imorse sov de till kl 10...o de gjorde jag åxå. Men lika trött för de e jag...kroniskt trött kan man ju säga att jag är.
Annars idag har vi haft en ganska trökig dag...varken jag eller tjejerna har varit på vårat bästa humör...känns så himla tråkigt, men de blir bättre :)
Sen har vi äntligen fått tvättmaskinen inkopplad nu weeeiiii...nu kan jag tvätta igen...vilket verkligen behövs efter dessa dagar utan. E inte fören man e utan som man fattar hur beroende man är av den.

Imorrn ska vi ner på stan o träffa tant Tebbe o Liv...de lär bli en fika kan jag tänka mig.

Sen så fyller min kära syster år idag...JätteGrattis till dig Evelina...hoppas att du har haft en superdag o fått mycket paken. HURRA HURRA HURRA

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback