Kulturkalaset!!

Mamma, bilderna blir mycket finare på mig eller hur??

Haha är detta inte en underbar kommentar? Clara 4 år....såååå himla go de lilla charmtrollet.

Idag åkte jag o tjejerna in till stan vid 10 tiden...skulle möta upp Tebbe vid 11 så tänkte att jag skulle fixa lite saker innan...ja som typ en ny pincett o märkespennor. Har ju en del framför mig nu när alla kläder måste märkas innan de börjar fsk...har börjat lite smått, men får nog ta de lite eftersom.
Ringde Liv o hon va på väg in till stan så vi träffades lite innan. Liv, Clara, Lykke, Amanda, Felicia o jag gick till donken o käka lite lunch...eller barnen gjorde. Sen kom Tebbe o så kom Sanna kot där efter.
När vi va klara där gick vi till Trädgårdsföreningen o kolla runt lite...mötte upp Daniel o hans jobbarkompisar o sen satt vi oss o fika. Tjejerna sprang runt som galningar o när de skulle sätta sig i vagnen blev de high life...hur kul va de liksom.

När vi gick där ifrån så åkte Liv, tjejerna o Sanna hem o vi andra gick vidare till Åhléns o tog en fika till....tjejerna käka mellis. Tebbe skulle med bussen till Oslo vid halv 6 så vi hade lite tid att bara vara.
När vi dumpat av Tebbe vid bussen tog jag o tjejerna bussen till tuve o handlade midda...sen snabbt hem.
Efter maten blev de ett bad för de små...kan lova att de va behövligt efter dagen hahaha...mina små skitgrodor.

Daniel decka i soffan först...sen tjejerna o jag själv sitter här framför datorn o fördriver tid o har tv´n på åxå.
Blir nog sängen relativt tidigt för mig idag tror jag...även om de e fredag. för mig har de egentligen ingen betydelse vilken dag de e för tjejerna vaknar ändå samma tid dagen efter.

Clara till Tebbe - Är jag inte så fin så att du blir helt galen?? Clara gjorde en fjärils ansiktsmålning...o hon va så fin <3

Tänk va mycket underbara kommentarer man kan få av de små liven.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback