Kloka ord!!!

"When you want to give up
and your heart's about to break
Remember that you're perfect;
God makes no mistakes"

Idag är det en ganska regnig dag...de e ju lite skillan på temeraturen från igår...sådär en 14 grader ungefär...snacka om att de kan svänga. Idag gick jag o tjejerna upp vid kvart i 9 ungefär...hur ska vi kunna ställa om o gå upp tidigare hehe. Det är ju bara 2 dagar kvar nu innan de e dags...kanske skulle försöka komma upp imorrn...hehe de blir min tur att väcka dom ist.
Idag tror jag faktiskt inte att det händer så mycket...de får nog bli en mysdag bara med mina juveler...vet inte om de kommer tycka att de e så skoj, men annars får vi plocka på oss regnkläderna o gå ut i regnet.
Daniel har åkt iväg med jobbet idag iaf o kommer inte hem fören imorrn så de blir en tjejkväll. Kanska ska slå till med lite myskväll...fredagsmys en månda. Vi e ju fortfarande lediga så varför inte??

Nu ligger tjejerna o sover o jag slappar i soffan...skulle behöva plocka lite här hemma...eller egentligen inte, men jag känner lite för de. De får bli sen när de vaknat.

Ne de får bli allt för nu...skriver säkert mera sen.



PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback