Ja de va ju egentligen till mig...

Idag blev det en tur ner till Backaplan...träffa Annika, jennifer, Sofia o lilla Nino. Jag hade bestämt att jag skulle införskaffa mig ett par byxor, men det va tydligen lättare sagt än gjort. bara att inse att jag inte får nå byxor hehe. Är inte så lätt o kolla runt som man vill heller när man har två små skruttor som tycker att det är aptråkigt att sitta i vagnen o gå runt o kolla i affärer.
Men ni ska ju inte tro att jag kom hem tomhänt...jag lyckas ju alltid på någe sätt hitta kläder till de små. Är ju rätt mycket rea nu så jag gjorde några fynd. Mina små juveler ska ju börja på fsk imorrn (nervös mamma) o då tyckte jag att det va bra o köpa lite kläder som kan ligga där...har en känsla av att det kommer gå åt endel hehe om jag känner tjejerna rätt =)

De jag handlat:
6 par byxor
10 t-shirtar
2 mössor
3 långärmade

Sen har jag säkert glömt nått, men de e ju inte så intressant egentligen =)

När vi kom hem från stan va de dags för mat för de små sen blev det ett bad innan de va dags att lägga sig i sängen. Imorrn ska vi upp tidigare än vanligt så vi får hoppas att de är pigga o glada tjejer då vi ska till fsk...är ju inte en jättelång dag första dagen direkt, men de e ändå något annat.

Nu blir de slapp i soffan o så blir det sängen tidigt för min del...jag e åxå trött på morgonen hehe.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback