Heldag på vift.

Idag har vi haft en heldag ute på vift...när vi vaknade så åt vi frukost sen klädde vi på oss o gick ner till bussen. kl 10 tog vi 37an ner till backaplan o bytte där till 6an för att ta oss till Järntorget. Jag o brudarna skulle hälsa på Daniel på jobbet. Vi kom dit vid 10.40 o tjejerna sprang omkring som vilda höns...Sen va de dags för lunch o de blev thaimat...Amanda moffa ris o kyckling som bara den, medans Flisan smaka, men käka hellre bara bröd. Sen när vi va klara va de dags att bege sig ner till stan för att möta upp Carro (hon har jobbat ute på mitt jobb) o hennes så otroligt söta lilla Moa som va 2 veckor idag.
När man träffar en sån liten going är de så himla svårt att förstå att mina små juveler har varit så små...o även ännu mindre. De e nästan läskigt va fort man glömmer...o de e ju tur att man bara kommer ihåg de bra o att man lätt glömmer de som har varit jobbigt.
Även om jag inte kan skryta längre med att mina tjejerna är så lugna mm hehe så är dom mitt allt...mitt liv <3

Imorgon blir de en tripp ut till jobbet för att hälsa på...o imorrn är de 1 vecka kvar tills inskolning av skruttorna....o imorrn är de 2 veckor kvar tills man börjar jobba igen. Massa spännande saker på gång nu o jag njuter av de.

Nu blir de slapp i soffan o filmen på 3an. Ha de bäst!!!

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback