Fy fan va jag e bra...

Imorse va jag inte så nöjd när jag vakna...för tjejerna bestämde sig för att de va dags redan kl 06.40...o de e man ju inte van vid direkt. Jag e trött ändå i den vanliga tiden, men imorse kan jag lova att ögonen hängde ner till knäna. Plocka fram lite leksaker o tänkte att jag kanske skulle få sussa en stund till, men tji fick jag...för vad e inte roligare än att dra i mammas täcke eller kasta leksaker på henne när hon försöker vila? Så de va bara att glatt ta sig upp ur sängen igen...vi åkte iaf ner till backaplan sen o gjorde de vi skulle sen fika vi o de små käka lunch...sen va de bara hem o stoppa dom i säng...för trötta va dom allt efter den tidiga morgonen, men tycker faktiskt att de får skylla sig lite själva hehe.

Sen så kan jag ju erkänna att jag somnade en timme i soffan samtisigt...o herregud va de va skönt. När de sen va dags att väcka tjejerna...så va jag faktiskt ganska snäll idag...jag började städa o plocka lite så fick de vakna lite som de ville, men Flisan vakna först o hon va inte alls nöjd över de jag gjorde...så jag kanske får skylla mig själv lite att de väcker mig på morgonen.

Jag har iaf dammat, torkat, plockat, dammsugit, moppat o städat i toalettskåpet o nu ska jag alldeles strax ställa mig o stryka...lika bra o köra hårt när man ändå är på gång...jag får helt enkelt ta vara på den tiden då jag väl hamnar i städträsket för jag lovar er att de är ju inte varje dag precis hehe =)

Ne nu ska jag ta tag i mig själv...o gö de jag ska för sen blire sängen för min del. Imorrn är de kalas som står på schema.

Ha de bäst...för de har jag...för mina tjejer e världens finaste, även om de vaknar tidigt på morgonen o hittar på alla bus de bara kan <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback