Tvillingträff

Idag tog vi bussen kl 9 till Furulund...de va dags för en liten tvillingträff igen. lika skoj varje gång.
Idag va de Sara som bjudit hem oss hon har ju sina små gullungar Tilde o Natalie. Förutom jag o mina juveler så va Lena där med sina små skruttor Zoe o Isabelle.
Tjejerna hade riktigt skoj tillsammans...o jag lovar att de e ena riktiga små bustroll alla 6 :)
När vi kom dit så lekte dom lite o sen va de dags för mat...efter maten packa vi ner alla barnen i vagnarna o gav oss ut på en promenad o hoppades att de små skulle somna. Zoe o Isabelle somnade först...sen va de Amandas tur...Flisan vägra lägga sig ner, men somnade i sittande ställning. Tilde o Natalie gjorde allt för att reta sin mamma o somnade inte alls hahah.
Medans de som sov fortfarande gjorde de så stanna vi på en lekplats så de som va vakna fick leka av sig lite innan de va dags att gå tillbaka hem o äta mat igen.


Zoe ville inte riktigt sitta still så hon blev suddig...likaså Tilde =)

Här ger Natalie upp...ville inte va med längre...o Zoe gav upp från början =)

Mina små pösmunkar

Här e de röj i Tilde o Natalies rum...Amanda e på rymmen nånstans

Vi har haft en jättemysig dag o tjejerna uppskattar verkligen att umgås med de andra barnen =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback