Söndagslunch

Idag va vi hembjudna till Daniels mormor på mat...hela släkten va där o de va full fart som vanligt. De va massa gott som hon bjöd på så de va väldigt trevligt, men tyvärr e jag typ världens tröttaste människa nu för tiden så jag va säkert inte de roligaste sällskapet....

Veckan som kommer vet jag inte riktigt vad som händer, men jag hoppas att det blir träning de vanliga dagarna igen nu...Torsdag ska ja jobba, fre ska jag ut o käka med jobbet o lördag blir de party förhoppningsvis med Annika o Sofia...hahah kommer inte ens ihåg när man körde en tvådagars sist :) men de ska man väl klara av?

Ikväll händer de inget kan jag lova...kollar på Gossip Girl nu...o så blir de tidig sänggång ikväll.



Mina underbara tjejer <3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annica

heeeej! kul att du oxå skriver blogg!

måste lägga till dig på en gång!



tack, ni har ju oxå jätte fina barn, super söta twins, lite avis, har alltid velat ha tvillingar jag me :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback