Nu blir de lite om mycket

Igår va de dags för träning igen o de va sååå skönt...ett coreball pass blev de...o som jag sagt förr så e de riktigt skoj...sen e de ju åxå ögongodis samtidigt ;) Så kanske man inte får skriva, men se men inte röra heter de väl? Hehe. Tjejerna fick följa med till träningen o de funkar kanon...även om jag helst vill att de ska kunna vara hemma, men Daniel tänar till kl 17 på tis o mitt pass börjar 17.10 så då får man gö de man kan. Hade iaf my new outfit på mig för första gången haha...kände mig riktigt sportig =)

Idag hade jag o tjejerna lite mys i sängen innan vi gick upp...dom e ju så himla mysiga...Amanda kommer gärna o lägger huvet mot min mage o bara myser o Flisan e en riktig pussgroda nu...man får hur många som helst...helt underbart. Sen gick vi ner o lekte lite iaf o tvättmaskinen har gått varm idag så vi har kläder imorrn när vi åker.

Först ska jag jobba mellan 7-13...sen e de bara att skynda sig hem, ge tjejerna mat när de vaknar o packa de sista...tåget upp till mamma går kl 16...framme vid 19 o då möter mamma mig på sthlm central. Ska bli riktigt skoj o komma upp igen...man saknar ju familjen där hemma otroligt mycket mellan gångerna.

Vi blir uppe ca 2 veckor...eller de blir nog ganska precis 2...för vi åker med pappa o Agneta ner igen den 13e...kristi himmelfärds helgen. Pappa o Agneta ska vara hos oss till fre sen åker de bort till lörda o sen kommer de tillbaka igen för att sova en natt till. Mellan fre o lörda ska vi va hundvakt till lilla mysiga o superfina Mella :)

Ne nu ska jag snart hämta mina juveler som lär vakna snart...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback