Lång lång lång promenad

Mötte upp Sofia vid halv 11...o sen gick vi bort till Stig center...de va en ganska bra bit vill jag lova, men det var skönt =) Mötte upp Annika där o så käka vi en riktigt mumsig lunch. Efter de ville Annika till backaplan o jag e inte den som säger nej till shopping =)
Sofia säger att det är inte så långt så vi går...hahhahaha Sofia...vet inte om jag ska lyssna på dig i fortsättningen ;) men det va en trevlig promenad iaf o röra på sig är ju aldrig fel =)
Gick in på Stadium o fyndade nya träningskläder o nya träningsskor...massa nöjd =) Sen blev det en tröja åxå...tyckte jag va värd de idag =)



Nu springer tjejerna omkring här hemma höga på friskluft efter dagen hahah =)
Snart ska vi iväg o träna...ska se om jag får tag i mina goa vänner o se vad de blir =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback