Jobbdags...

är de igen imorrn...o jag säger som alltid...weeeiiii va roligt =) Den här veckan har varit ganska lång känns de som eller den har iaf gått ganska sakta. Så är de väl alltid när man ser fram emot nått...o de jag ser fram emot e ju jobb imorrn...fre måste jag ner på stan o kolla om jag hittar nå som jag kan ha på mig på kvällen när vi ska ut o käka med jobbet...o sen så e de ju utgång på lördag. Daniel ska troligtvis till malmö med sin bror på fredag så de blev barnvakt till de små, men tror inte att det gör så mycket för de tycker de e bra mycket roligare med andra mäninskor än med oss hahah =)

Just nu sitter jag i soffan o skulle helst av allt vilja gå o lägga mig så trött e jag, men de känns lite väl tidigt...Daniel är på styrelsemöte hehe jag slapp :)

På eftermiddan idag kom Christin o hämtade upp mig o de små...o så åkte vi till Brunnsbo...jag gick in o sola, grymt skönt...o de andra gick o åt glass =) Sen va de hem igen som gällde o ge tjejerna mat...så kom Daniel hem strax efter de...Nu ligger de iaf o sussar...lyckosar ;)

Ne ha de bäst alla.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback