Jobb, mys o träning

Idag har jag jobbat igen o de e ju så himla kul...lite mjustart inför hösten =) Slutade kl 16 så då va de bara att skynda sig hem o kramas med juvelerna så mycket jag bara kunde...för Annika skulle hämta mig vid strax efter 18 för vi skulle iväg o träna Coreball. De va riktigt kul o kan tänka mig att det är rätt effektivt :) Så de blir nog några fler pass framöver om jag får bestämma =)

Nu sitter jag bara i soffan o tycker själv att jag har varit duktig senaste tiden...måste bara se till att det håller i sig.

Snart dags för sängen för imorrn ska vi iväg på baby/barn-mässa med Liv o hennes kompis Sara.
Efter de ska jag iväg o leka mäklare igen...hoppas verkligen att det går bättre denna gången =) O jag hoppas för Tebbes skull att det löser sig.

Ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

tack gumman! Älskar dig min bästa vän, du är en pärla som ställer upp. Hoppas mässan är rolig och ge Liv, flisan, Manda en kram från mig o clara också om hon är med såklart. sen kan du ju krama andra sara från mig med men de blir nog lite konstigt för henne har jag aldrig träffat. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback