En helg med en massa sol

Nu är våren här o hur underbart är inte de på en skala =) Jo de e sååå härligt.

I fredags skulle jag egenntligen ha gått på baby/barn-mässa med Liv, men de blev inte så för hennes extradotter blev sjuk...så då åkte jag firekt till Tebbes lägenhet o lekte mäklare ist...tog sen spårvagnen ner till stan igen o gick till O´learys o hälsade på...va evigheter sen jag va där sist...gick in o drack en kopp kaffe, men blev sen så sugen på deras cesarsallad...har saknat den så åt de...o tjejerna moffa massa majs hahah...de hade sin egen lilla betjänt där som serva dom =)
Efter de så tog jag bussen hem till Christin...Patric, Emelie o sötaste Sebbe va där så de va jättekul...har inte träffat Emelie på evigheter känns de som...fast de e ju iofs lite mer än 2 månader...så inte så konstigt kanske att man tycker att det är länge när vi brukar ses oftare.

Daniel o Jörgen kom hem lite senare o vi drack lite kaffe o bara tog de lugnt...sen fick vi skjuts hem när de va dags för de små o sussa.
I lördags va de min sovmorgon, men sov jag? Nej...jag har insett att de e rätt skönt att gå upp när tjejerna vaknar...fast jag låg kvar i sängen iaf o väntade på att tvättmaskinen jag satt igång skulle bli klar. Gick upp...hängde tvätt sen va de mys med tjejerna =)
När de sen gick o la sig igen gick jag ut o satt mig i solen...de va väldigt skönt måste jag säga =) Sen kom lite moln o då hamnade jag på soffan o slumra till en stund =) Vakna av de små när de tyckte de va dags att gå upp igen...gav dom mat...o sen gick vi till affären o handlade.
Daniel skulle ut med några kompisar så han åkte vid halv 5 o vi gick hem igen o invänta att Christin skulle komma över med lite vin...även Gunnel kom. Vi satt o snacka...kolla på körslaget o sen Mellenium. De gick här ifrån vid halv 11 ungefär o då slappa jag i soffan o kolla på andra halvlek av El Classico.
Daniel kom hem vid strax efter 12 o då gick jag o la mig.

Idag ville jag baar inte sitta hemma så jag ringde Christin o fråga om hon ville hitta på nått...tänkte att Daniel skulle få sova, men vi bestämde oss för att åka till Freeport o då ville han gärna följa med.

Kom hem vid 3 tiden o då va de bok ute i solen som gällde...satt i enbart linne o trosa o de va så himla gött.
Åhh va jag älskar sol o värme ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback