Bikiniväder

I måndags så la jag mig ute medans tjejerna sov...i bikini. Hur underbart är inte de? Jag njuter för fullt kan jag lova =)
Igår tis va de dags för jobb igen...kan ju inte säga annat än att jag tycker att det är såååå kul...Daniel va hemma med tjejerna, men han va tvungen att vid halv 1 så guliga Annika kom o tog hand om de små tills jag kom hem från jobbet. När jag kom hem va de bara att byta om på engång till träningskläder...då va de dags för coreball igen...de e faktiskt riktigt kul. Tjejerna fick följa med till träningen en stund...så kom Daniel o Jörgen o hämtade dom när de hade tränat klart.

Idag va de dags för underbart väder igen o bikinin åkte på även idag...2 timmar låg jag där ute o njöt...sen vakna tjejerna o då satt vi oss ute o lekte lite...Granntjejen Jenny 10 år kom över o höll oss sällskap...sen kom Kristoffer med twinsen Loa o Julia förbi o hälsade på åxå.

Nu slappar jag i soffan o hoppas på 3 poäng för AIK mot Halmstad...tycker de e dags nu att ta lite poäng.

På lördag åker jag antagligen med Thomas till Globen o kollar på innebandyfinalen Storvreta-Täby...de ska bli super.

Ha de bäst alla för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback