Besök

Idag har vi haft besök av Anna o lilla goa Alfred...han är 3 mån äldre än mina små gryn. Jag o tjejerna mötte upp dom på parkeringen o så tog vi en promenad till apoteket o till affären. Vi fick ta promenaden i ganska lugn takt för Anna har en gigantisk mage...herregud säger jag bara o då e de ändå 1½ mån kvar. När vi kom hem igen så fika vi lite o sen fick alla barnen busa av sig o de klara dom galant hehe. Alfred e en riktig myskille...ville gärna pussa tjejerna o Flisan va inte den som sa emot...så himla gulliga.
När de åkte va de dags för gröt o sen sängen o nu ligger de o sussar så gott...o jag slappar i soffan framför tv o dator...är lite småtrött själv, men de e jag tydligen hela tiden så de e ju inget nytt =)

När tjejerna vaknar så är de till att ge dom mat...sen kommer Annika o Jennifer o plockar upp oss o så ska vi iväg o träna...har varit dåligt sista tiden , men nu är de dags att köra igång igen. Tyvärr hinner jag bara med idag för på torsdag så åker jag upp till familjen för 2 veckor framöver...de ska bli underbart. En Valborg i Uppsala vill man ju inte missa frivilligt. Först på tors så jobbar jag mellan 7-13 sen hem o ge de små mat...sen ta sig ner till tåget som går vid 16...lika spännande varje gång man ska åka tåg med de små...men jag tvivlar inte en sekund på att de kommer gå hur bra som helst. Dom e ju så duktiga <3

Ne nu ska ja bara vara...ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback