Som en sommardag

Idag har de varit så underbart väder...nästan så man tror att sommaren e tillbaka, men man ska väl inte hoppas allt för mycket :) Hur länge sen va de inte himlen va så här blå??

Idag tog vi iaf allihop en lite promenad till affären, trodde ju att tjejerna skulle somna, men tji fick jag. När vi kom hem igen så la vi dom i sängarna o efter en stund slockana dom. Haft en lite konstig morgon...de vakna kl 7 åt välling...Amanda somna om, men inte Flisan...tog med mig henne in i sängen...då somnade hon efter en stund...o Amanda vakna. Själv va jag bland de osmartaste igår o kom inte i säng fören kl 2...vet inte vad jag tänkte på om jag nu gjorde de...kl gick lite väl fort helt enkelt =)
Vi kom iaf upp ur sängen kvart i 11.

När tjejerna sov va jag o Daniel ute på gården o fixa lite...vid kvart över 3 va de dags för tjejerna o vakna igen o äta lite mat...efter de gick vi ut o gunga lite...alltid lika roligt =)

Mössa på...byxor av ;)

Fick mess av Liv lite tidigare o hon o Clara va på väg till oss för o hälsa på :) När Liv tala om för Clara att de skulle hit så de första hon sa va -Ja då kan jag gunga.

Så himla sööööt o hon sprang sen mest o jaga Daniel...heheh där va hon inte blyg iaf ;)

Vi andra satt oss på en filt på gräset...hur skönt som helst.
Måste ju berätta att Flisan har nu börjat ställa sig upp...ja med hjälp av min kropp då såklart...hon har ju tidigare klättrat på oss, men ställt sig på knä...idag tog hon sig upp på fötterna
Svårt att ta en bild när man ligger ner på sidan o hon ändå är väldigt nära =)

Så ska ni få lite andra bilder från dagen =)

   
Liv o Clara  
      
Amanda o Felicia
 
       
Liv o Clara spelar fotbollen..o Clara gör kullerbyttor...sen skulle jag knäppa kort på hennes fina hår tyckte hon ;)

            
 En go o glá Clara...Amanda klappar händerna o Flisan leker med bollen

Har haft en underbar dag med familjen o underbara människor <3


Dom älskar varandra <3<3<3 Puss mina hjärtaan

Tack för idag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liv

massa fina kort ju!! mongo bild när vi spelar boll!! ahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback