Slappardag

Idag har vi verkligen inte gjort någe alls...bara slappat hela dagen...o självklart är vädret idag kanon, men men de kommer väl flera dagar =) Tjejerna e fortfarande snoriga, men jag önskar verkligen att de går över snart.
Om en liten stund är de dags för tjejerna att äta lite mat...sen ska jag försöka få dom att sova en liten stund till för ikväll ska vi på fotbollsderby här i götet Häcken-ÖIS...måste ju hejja fram ÖIS nu så de flyttar ner Bajen till nedflyttning åxå =) Amanda o Felicia va ju på sin första match dagen innan jag åkte upp till mamma o hälsa på då vann ÖIS mot Halmstad så vi får hoppas att tjejerna för tur med sig =)
Iaf så ringde Daniel en dag näör vi va i sthlm o sa att tjejerna hade fått ett brev...han öppna o kolla o då va de en bild på Allbäck med autograf...o på baksidan stod de
"Till Amanda & Felicia Tack för erat stöd mot Halmstad kom gärna och stöd oss flera hemmamatcher, ta med er mamma o pappa oxå Kramar Mackan #11"

Även om tjejerna garanterat kommer bli AIK´are (tillåter inget annat hehe) så är de alltid skoj o få sånt ;) Jag har ju alltid haft Allbäck som favvo i landslaget :)

Ja de e vad jag har o skriva nu...kanske kommer mera sen.


En bild på tjejerna när vi va på ÖIS-HBK

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback