Fullt upp

Imorse fick jag nästan en liten chock...jag o tjejerna vaknar alltid när Daniel går upp på morgonen, men idag måste han ha fått för sig att han skulle smyga. Jag vaknar till när jag hör han stänga dörren...vet inte hur han lyckades för annars låter han som en bulldozer på morgonen :) Kollade på¨kl o den va halv 8...tjejerna sov fortfarande...annars brukar de normalt vakna runt den tiden...jag somnade om iaf o vakna inte fören vid halv 9...då jag hör tjejerna ligga o skratta som bara den inne i deras rum...låg bara o lyssna tills de lessna då gjorde jag välling o tog in dom i sängen. Amanda ligger näst intill stilla efter vällingen...leker lite o snackar som bara den...medans Flisan far över näst intill hela sängen. Hon ligger...kryper omkring...sätter sig o låter en massa. Så himla skoj nu när de rör på sig lite, men man kan ju inte lämna dom allt för långa stunder...för de hittar på allt bus de bara kan. Vi gick ner iaf runt 09.45...lekte lite, kolla på tv mm. Gröten åt de som vanligt runt halv 12 sen e de dags att sussa lite igen.
Vid 1 ungefär kommer Annika o hälsar på, dricker lite kaffe o snackar lite skit...egentligen skulle höggravida Sofia kommit med, men de blev lite ändrade planer...får ta de en annan dag om hon inte bestämmer sig för att klämma ut den lille ist :)
tjejerna vaknar runt 2 tiden o då e de full fart igen...vi sitter på golvet med tjejerna o Amanda har självklart hittat telefonjacket...det är ju en del sladdar om man säger så till både modem o boxen...de roliga e att när man ser att hon är på väg dit så säger man hennes namn då stannar hon upp o ligger o sprattlar....hon ser ungefär ut som en skalbagge som hamnat på rygg o inte kommer nån vart :) sen fortsätter hon framåt igen. Lyfter man bort henne så skrattar hon. Hon tycker de e grymt skoj, medans en själv lessnar efter ett tag :) Till slut kanske hon lessnar (håller tummarna)

Vid halv 5 kom Daniels mamma hit o hämta upp hela familjen...då va de dags att åka till IKEA...orkade inte plocka med vagnen så tjejerna fick sitta i kundvagnar ist...är ju endel o titta på. Vi hittade lite nödvändiga saker som tur va =)
Sen va de hem o kolla på fotboll som gällde...o hur kul va den matchen???? Tur att de vann, men ska de spela sådär så vet jag inte hur pass de skulle klara sig i ett VM, men men de visar sig väl om de kommer dit.
Sen va de Idol som stod för underhållningen...vissa människor, va har de där att göra?? Men vad är Idol utan uttagning?? Ingenting...de är väl egentligen de bästa under hela säsongen ;)

Så lite till igår...jag va ju o tatuera mig o tjejerna fick hänga gäng med Liv o Clara...de gilla dom som bara den...måttligt trötta va de iaf när vi kom hem :)

Otroligt stolt över mina nya tattoos <3 Märkt för livet med de som betyder mest av allt <3
 
Älskar mina tjejer <3<3<3




Sen måste jag börja räkna ner...om 1 vecka beger jag mig uppåt i landet igen...hem till La familia

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback