Vad händer med DIF o Bajen?????

Ja idag spelade som sagt DIF-Trelleborg och där blev det 0-0 så DIF tog sig en poäng o gick förbi Hammarby upp på kvalplats, men deras lycka varade inte speciellt länge för ÖIS tog 3 poäng mot Kalmar o flytta ner både DIF o Bajen på nedflyttning ;)
Vad är det som händer egentligen...vad är de som hänt med DIF o Bajen??? Alla blir vi glada om de skulle glida ner i superettan, men vad man kommer sakna dessa derbyn...har ju alltid varit någe som man sett fram emot...bra stämning o mycket folk. Fast vad jag förstått så va de inte så hett sist mot DIF...jo på norra, men det är de ju alltid...oavsett motstånd....o de 26000 som befann sig där va nog de flesta AIK´are :)


Jag har ju som sagt åxå bestämt mig att åka upp på derbyt mot Bajen den 25 oktober...de ska bli grymt skoj =) Egentligen skulle mamma ha kommit ner till gbg den 23e, men de hade tydligen blivit missförstånd så hon kommer ner helgen innan ist den 17e. Eftersom Natta inte ska åka med mig upp så åker jag med mamsen upp då ist så får ja lite tid där hemma :)

Nu ska jag gå o lägga mig o ladda inför morgondagen...ska bli så otroligt roligt. Natta o jag e laddade till tusen :)

Hejja GNAGET




PussenKramen


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback