Helg igen!!

Den här veckan har gått så otroligt fort...tiden bara rinner iväg nu för tiden. Tjejerna blir både äldre o större...men jag då? Blir jag åxå äldre?? Tur att man bara ser till sina barn ;) Jag kommer nog inte att bli äldre, fast man får ofta höra nu för tiden...-Haha nu är det inte långt kvar tills 30...ne de e de inte, men jag har ingen nojja för de...är ju 2 barnsmamma :)

I onsdags va Sofia här o hälsade på o visade upp sin lille guldklimp Nino på 2 veckor. Så otroligt söt är han. När han föddes vägde han 3,2 kg o va 51 cm...o jag tyckte han va så liten...kan inte alls komma ihåg att tjejerna har varit så små...o ännu mindre. Så sjukt va man glömmer fast man inte vill...tur att jag har varit så aktiv med kameran heheh ;) I torsdags va Daniel ledig som vanligt från jobbet så då passade jag på att ha en barnfri dag på stan med Liv...gick runt o leta kläder som jag ska ha på dopet imorrn...mådde lite halvkasst, men va hade en mysig dag. När jag kom hemville jag mest av allt bara lägga mig ner o sova, men de va lite svårt när man ser dessa små som kryper omkring o e överallt här hemma...för man vill ju bara pussa på dom =)
De somnade vid 18 sen va ja som en slapp sill...tills jag gick o la mig före tio.
Tjejerna hade inte sin bästa natt så Amanda vakna kl 1 o vägra somna om...gav henne lite välling o la henne i sängen igen, men självklart hade hon väckt Flisan åxå så fick gå ner igen o göra lite till. Till slut somna de om iaf så då fick jag sova igen =)
De vakna vid halv 8 imorse så då va de dags för välling igen...trodde de skulle somna om, men icke sa nicke de ställde sig båda upp i sängen o snacka som bara den. Ja nu har Amanda lärt sig de åxå så nu har de skoj med varandra :) Jag gick upp vid 8 o började färga håret...sen lekte vi lite innan de va dags att hoppa in i duschen.
Vid halv 12 va de dags för gröt...o sen skulle vi ner till backaplan o inhandla doppresent, men la tjejerna i deras sängar ist så de fick sova o tur va väl de för jag fick sova en tille åxå ;) Åkte ner kl 14 ist o fixa de jag skulle...Daniel kom från jobbet vid 15.20...då handlade vi lite mat sen åkte vi hem.

Vi har tittat på idol, vilket var verkligen blandat av floppar o toppar...jag diggar Tove som bara den...tycker hon har grym utstrålning =) Jag har gjort ett eget dopkort för de glömde jag ju självklart att köpa, men blev nöjd hehe.

Snart är de dags att sova igen...åh va skönt ;) sen imorrn blir vi hämtade vid 12 av daniels föräldrar...dags för dop...efter de ska vi på kalas igen hos Daniels andra kusin :) Så imorrn blir det en heldag av kalas.


Jag har världens finaste tjejer <3<3<3

(Tebbe ser du va de har för strumpor? Gnagisklubben ;) )

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann

Va roligt att fåläsa om ditt liv =) Vilka underbart vackra barn du har =)

Postat av: Tebbe

Ah grymt, blev lite orolig där när ja läste om öis men tur de var allbäck ;D Puss

Postat av: Sara

Tack så mycket Ann =) va roligt att du läser min blogg :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback