Dop

Igår va vi på dop....Tyra Ofelia Marek


Det va väldigt trevligt o jättekul o träffa alla människor igen. 

I kyrkan är det väl aldrig så jätte spännande...är inte så jättemycket för allt prat av prästen...dessutom prata han om väldigt konstiga saker hehe. När det var dags att sjunga psalmer satt Felica igång o digga o sjöng...högt åxå hahaha. Amanda ville helst äta upp psalmboken eller stå o flörta med Sebbe som satt raden bakom :)

Efter kyrkan va de dags för fika o herregud va de hade bakat...smarrigt va de :)
Tyvärr va jag sämst på att komma ihåg kameran...vilket inte e så vanligt när de gäller mig ;)

Amanda o farfar på väg till dopet

Felicia o jag på väg till dopet

Felicia o farfar i kyrkan

Sen tog bilderna slut, men Amanda va så fin hon åxå...likadana kläder fast i färgen rosa såklart =) får ta ett kort på de båda en annan gång i dessa kläder.

Efter vi varit på dopet så åkte vi hem till Christin o Jörgen o tjejerna käka lite mat...sen vid 18 så va de dags för nästa kalas. Daniels yngsta kusin fyllde 8 år...o där blev vi bjudna på god mat o tårta.
Vi kollade självklart på fotbollen o SKIT säger jag bara...varför förlora när de ändå spelade bra?? Får väl säga bye bye till VM 2010.

ja de va lite om gårdagen.

Pussenkramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback