8 veckor

Idag är det 8 veckor sedan jag satt igång med min diet...för att bli av med de sista graviditetskilona...o de går ganska bar faktiskt =) När jag vägde mig idag så har jag gått ner 9 kilo...så om 3 kilo e jag på min normalvikt...eller de jag vägde innan jag blev gravid  Weeeeiiii...sen kan jag gärna gå ner ett par extra, men de får vi ta då isf. Är faktiskt ganska stolt över mig själv.

Snart ska tjejerna o jag klä på oss lite o de får sätta sig i vagnen...måste gå till affären igen o köpa lite blöjor o annat spännande :) Ska iaf bli skönt o få lite friskluft....sen är de bara hem o tvätta...sen måste tjejerna få sig ett litet bad idag.

Igårkväll så hade Felicia ingen lust att sova hela natten...hon vaknade vid 22 o vägra somna om...så hon fick följa med mig ner en stund.

Så här nöjd va jag för att jag fick vara uppe så sent <3


Amanda har hittat sitt favvoställe. Jag är jätteduktig på att krypa in o lägga mig där, men tyvärr så har jag inte lärt mig att komma ut så då får mamma hjälpa till o lyfta gåstolen <3

Det är ju bra underbart med dessa små juveler...kan man älska mera än man älskar sina barn?

Dags för promenad.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

Va duktig du är gumman. Vad stolt jag blir över dig, kan du ge mig lite disiplin?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback