Vaccination

Ja denna grissjukan som de pratas så mycket om nu. Bestämde mig iaf att tjejerna skulle vaccineras...för skulle aldrig förlåta mig själv om de blev sjuka i den. Så i måndags så följde Liv o Clara med mig till till BVC...va väldigt mycket folk där, men de gick väldigt fort. Felicia tycker nog som mamma sin o inte gillar sprutor...hon blev lite lissen, men de gick fort över...Amanda va så inne i leksaken som de hade så hon reagera knappt =)
Har 2 superduktiga tjejer. Allt va lugnt tills de va dags för mig att gå o lägga sig...då vakna Flisan o va jättelessen o va smällhet...drack massa vatten o mös lite med mamma...sen la jag henne i sängen igen o hon somna om. På morgonen hade hon lite feber, men va ändå relativt pigg.
Senare på dagen kom Anna, Alfred, Gunilla o Ella o hälsade på o de va full fart på alla barn =)
När de åkt hem va de dags för tjejerna o äta mat, men Amanda la världens kastspya precis innan o ingen av dom år direkt nån mat...o Amanda la en till direkt efter :( stackars liten. Sen lekte vi lite o när de va dags för välling så våga jag inte lägga henne i sängen direkt så de fick äta vällingen i soffan ist. När de gått en halvtimme så kom även de upp =(
Sen somna dom iaf, men Amanda vakna o då gav jag henne sockersaltlösning för att få i henne nån vätska...de fick hon iaf behålla. De sov hela natten, men Amanda hade världens sämsta mage när hon vakna. Fick i dom gröt o blåbär på morgonen.
Nu ligger Amanda o sover igen så får se hur hon mår när hon vaknar. Hon har ju självklart åkt på feber åxå.

Ne nu måste jag fixa lite o kolla läget.

PussenKramen


Mina finaste tjejer <3<3<3<3<

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback