Mer vaccination

Idag är de lite mer fart på tjejerna o de känns så skönt...inte skoj o se Amanda så utmattad som hon var...de e liksom inte hon. Fick i henne en massa sockersaltlösning inatt så jag tror nog de gjorde susen =) Hon är fortfarande lite utmattad, men inte så konstigt kanske eftersom hon inte ätit sen i tis eftermidda.

Tanken e ju att de små liven ska ha en spruta till efter minst 3 veckor, men de vette tusan om jag har sån stor lust att utsetta dom för detta igen...o mig själv åxå för den delen. Man känner sig ju rätt hjälplös.
Nu är det ju så åxå att den 14e dec så ska tjejerna få 1års sprutan åxå...o då får de inte vaccinera sig inom en månad. jag skulle diskutera detta med min barnmorska sa hon som gav de sprutan...så fick vi se hur vi skulle lösa de. Aja de får bli ett senare problem.

Imorgon ska jag egentligen åxå till Ullared med Annika o Sofia, men vi får se hur tjejerna mår under dagen...Natta ska va barnvakt isf =) De skulle va rätt skoj faktiskt o komma iväg, men vi får se helt enkelt =)
Tror även att Daniel ska ut med jobbet imorrn så då blir det en mysig tjejkväll här hemma med Idol o fredagsmys.

Sen måste jag ju bara berätta att min pappa kommer ner den 15e dec när tjejerna fyller 1 år...han kommer bara ner över dagen så han åker hem vid 19 tiden på kvällen igen. Egentligen skulle min mamma komma ner o hämta mig på helgen där efter den 19e, men nu åker jag o tjejerna tåg med pappa upp ist så slipper mamma sätta sig i bilen 100 mil bara för att hämta oss =) Ska bli så skoj o åka upp igen...fick ju inte fira jul med min familj förra året...vilket kändes konstigt när jag alltid gjort de. men iår är de dags igen =)

PussenKramen


Amanda, Felicia o Thea....vi va o hälsade på hemma hos Sia =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sia

åh... våra älsklingar!!! d va så kul att träffa er! ses nåt i jul!!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback