Fredagsmys

Ja idag ska vi ha fredagsmys jag o tjejerna...daniel ska ut med jobbet.

Tjejerna vakna vid 7 imorse...hör ju inte till de vanliga nu för tiden, men jag kan iofs förstå för de somna vid 17 igår. Fick i Amanda välling igårkväll o de kändes skönt, men tyvärr så gick de ju inte lika bra imorse...allt kom upp igen =( min lilla skrutta. Vi gick upp o så fick de äta lite blåbärssoppa ist o de fick hon behålla.
Vid halv 10 tog vi oss en promenad till affären...tyckte de små behövde lite friskluft efter alla dessa dagar inomhus. handlade lite smått o gott :)
När vi kom hem hade Amanda somnat i vagnen så jag gav Flisan lite gröt innan hon skulle sova. När Amanda vakna gav jag henne lite gröt åxå...inte mycket som går i mina små, men vi tar de sakta men säkert =)

Nu har jag bakat kladdkaka...Natta kommer förbi lite senare. Man hinner ganska mycket, men man lägger saker som städning längst ner på listan ;)

Ikväll ska jag äta tacos o kolla på idol...sen blir de lite gottis åxå...måste ju unna mig de när Daniel är ute o roar sig hehe ;)

Nu har tjejerna vaknat så ska hämta ner dom...ha de bäst

PussenKramen


Tjejerna äter blodpudding...de e mumma de ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback