1:a Advent

Yes de e idag de =) Har väl gjort de vanliga som jag brukar ha gjort hittills...tjejerna vaknar...jag ger dom välling...lägger mig igen...tjejerna säger till när de vill komma upp...vi går upp. Ja så ser mina mornar ut....ska inte klaga...de är inte alla som får gosiga kramar av 2 så fina tjejer när man vaknar =)

Igår va vi på Jul på Liseberg...herregud säger jag bara...för de första så fick vi leta parkering, men till slut så hitta vi de iaf =)
När vi kom in så va de såååå mycket folk...de e ju bra mysigt på Liseberg, men de va alldeles för mycket folk...så vi får nog ta oss dit en annan dag...kanske en vardag :)
Det var hela Daniels familj som va med...Tjejerna fick åka sagoslottet...vet ju inte hur mycket de uppskatta de, men Flisans huvud gick fram o tillbaka ;)

Här sitter vi hela familjen <3


Emelie, Patric o lille Sebbe åkte dom åxå. Sebbe sitter o vinkar väldigt fint till kameran <3

Sebbe har blivit så stor...o så himla söt e han.

Den här veckan vet jag inte riktigt vad som händer, men vi ska nog hitta på någe skoj =) Får se om de blir öppna förskolan på torsag igen...vi kan ju hoppas för tjejerna gilla de. Fredag så blir de till o baka för på lördag ska vi fira Natta som egentligen fyller på lucia, men åker till Barcelona den 7e....så ska vi även fira tjejernas 1 årsdag samtidigt...de blir ju lite innan deras dag, men vem klagar på att firas flera gånger :)

Ne nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva så de blir btra så här.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback