Mors dag!!!

Idag är det mors dag...ja fast de vet nog alla redan. Igår när jag och Christin va o handlade så kom jag ju på de...o så sa jag de till Christin...o då säger hon -Ja o nu är ju du åxå mamma. Ska jag va ärlig så hade jag inte en tanke på de just då...eller självklart vet jag att jag är mamma, men inte att även jag nu ska firas denna dag :)
Vi sov hemma hos Chritin o jörgen natten till idag...tjejerna vakna 3 inatt sen sov de enda till kl kvart i 10...vilket inte hänt på väldigt länge =)
Annars idag så har jag varit hemma i lägenheten o städat o plockat undan lite saker...ska ha en visning i veckan igen...sen va de till att åka tillbaka hit o vi grilla...mmm va gott de va. Vi blir kvar här i natt igen...så får vi se vad som händer imorgon.
Jag har massa saker som jag har planerat i veckan...plocka ner onödiga saker i lägenheten...eftersom vi ska flytta snart...träffa Thomas...hälsa på på jobbet o säkert massa annat som jag glömt för tillfället.

Ne nu ska jag slappa lite....ha de bäst alla.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lajf

DU SKA JU TRÄFFA MEJ ME JUH.. ELLER HOPPAS PÅ DE I ALLA FALL.. PUSSAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback