Långpromenad i det fina vädret!!!

Ja idag så kände jag för att gå en riktig långpromenad...rinde till Anna för o se om hon hade tid o ses, men hon skulle till bvc med lille Alfred som iofs har blivit stora killen nu...han e 3 månader äldre än tjejerna. Ringde till Emelie för o se om hon hade lust att träffa oss...o de hade hon, men hon var o käka lunch med Johanna så hon skulle ringa mig lite senare. Jag begav mig iaf ut...o gick till backaplan...gick till baby hörnan för att byta däck för jag hade ju självklart fått punka igen, men nu är de helt. Efter det så började jag min promenad in till stan...mitt uppe på götaälv bron blåste de rejält, men vi klara de galant hehe. Vi gick förbi Amanda (Daniels bästa tjejkompis) på hennes jobb o tacka ja till att bli bjudna på middag...sen gick vi vidare till PC o hälsade på Ersi...drack lite kaffe o snacka lite bara...sen tänkte jag att vi skulle börja gå mot Linné för Emelie skulle ringa om en stund. Hon var hemma hos Johanna så de skulle ta ett litet tag innan hon kom hem...så vi satt oss på ett litet ställe o tjejerna fick äta lite banan. Vi satt där ungefär en 30-40 min sen kom Emelie o Sebbe. Vi tog en lite promenad extra innan vi sen gick hem till dom.
Tjejerna käka sen låg de på en filt o mös lite...dom va så söta, de låg vända mot varandra o höll i den andre o prata som bara den.
Så underbart nu när de upptäckt varandra så mycket <3
Sebbe har blivit så stor...shit va tiden går fot...kolla va nöjd han e...han kan gå själv med sin lille vagn.

Vid 7 tiden kom Patric o Daniel o vi käka tacos...satt o snacka o kolla på tv. Vi 23 tiden va de dags att ta sig hemåt...massa onyktra människor.
Nu är vi iaf hemma o de e dags att krypa ner i sängen. tack för idag Emelie...alltid lika trevligt att träffa er.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback