Helgens mys

I helgen har jag haft det helmysigt. Emelie o Sebbe har bott här med oss hela helgen. I fredags så käka vi lite chips o drack ett glas rött vin...i lördags så kom Emelies kompis Emelie med sin lilla dotter Tyra på 6 veckor...så himla söt...o så mycket hår. Vi gav oss ut på en promenad...barnvagnsmaffian kan man nästan ha kallat oss hehe...gick till backaplan...o självklart så började de att regna på vägen dit. Handlade lite taccos o annat gott...när vi gick hem igen sken solen iaf, men vi hade 3 hungriga barn hahaha så de fick bli en rask promenad hem. På kvällen åkte Daniel iväg till en kompis o spela poker...jag, Emelie, Emelie o Johanna käka o snacka massa skit...hur trevligt som helst hade vi.
Idag söndag så gick jag o Emelie ut o på en promenad till affären o köpte fikabröd...för Maris o Christoffer...som väntar tvillingar i slutet av maj kom o hälsade på. När tjejerna somnat körde jag hem Emelie o Sebbe.
Imorrn åker Daniel bort några dagar för o jobba så Emelie, Patric o Sebbe kommer o bor med mig....o hjälper mig med den jättestora vovven...vågar inte gå med honom när jag har vagnen för han e så otroligt stark o STOOOOOR.
Så himla gulligt av dom att hjälpa mig dessa dagar innan Daniel föräldrar kommer hem igen.

Amanda o Felicia har börjat upptäcka varandra nu...så himla sött när man sätter dom brevid varandra i soffan...för dom tittar på varandra o pratar o skrattar. det händer så mycket...o dom börjar bli så himla stora. 
Mina små  prinsessor är dom bästa som finns...att man kan älska något så litet så mycket <3

I tisdags så va vi på bvc för mätning o vägning...de fick även 2 sprutor igen. Amanda är 66 cm o väger 7340g stor kicka ;)
Felicia är 64 cm o väger 6790g...dom växer som bara den

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback