Dop 23 maj 2009

Idag lördag så har vi haft dop...Mikael, Patric o Nathalee är faddrar



Amanda Marie Mehlstrand Lavebäck
Felicia Nathalee Mehlstrand Lavebäck

Vi gick upp tidigt imorse för att hinna med allt vi skulle göra...handla...göra klart dopklänningarna....mm. Min mormor har sytt dopklänningarna o dom blev så otroligt fina...har inte kunnat få finare. Jag, Mikael o Hanna åkte iväg o handlade, medans mamma gjorde klrt klänningarna o daniel hade tjejerna. va hemma igen vid kvart i 1 o då började jag bli stressad...käka lite o sen gjorde iordning mig själv. Hasse dök upp vid halv 2 ungefär. Vi skulle vara vid kyrkan halv 3, men självklart kom vi för sent...o jag va uppe i varv, men allt gick så himla bra o tjejerna va superduktiga. Efter dopet åkte vi hem till Daniels föräldrar där vi fika o hade det trevligt. Amanda o Felicia fick mycket presenter o så mycket bra saker.
det har varit en underbar dag med kanon väder o underbara människor.

Efter dopet så åkte mamma o dom hem...vilket är så tråkigt, men ska ta mig upp nått så snart jag kan.

Pussenkramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback