Amanda o Felicia

Här händer de grejjer...Amanda har börjat rulla runt o tycker de e kul o åka i gåstolen...den har vi bara lånat, men vi fick pengar i doppresent för att köpa dom en varsin.
När man har tvillingar så är det väldigt lätt att man jämnför dom...man tror att allt dom ska lära sig ska komma samtidigt bara för att dom e lika gamla, men så är de ju inte...självklart är dom som alla andra o utvecklas olika. Amanda o Felicia har hela tiden utvecklats i omgångar, men det har oftast bara handlat om dagar =)
Men jag måste säga...att jag är så lyckligt lottad som fick 2 st för det är verkligen nått extra. Nu menar jag inte att det inte är de med 1 barn...för barn överhuvetaget är så underbart.
Jag trodde jag visste vad livet var förrut, men nu när jag fått mina änglar så vet jag verkligen vad livet är...o det är barn.




PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Haha. Nora har också en gåstol. Hon älskar den. Hon bränner som en flipperkula mellan ena väggen och den andra och får upp världens fart. Sen ba BAM in i väggen och iväg åt andra hållet. Som en krabba ungefär som går sidledes. Tråkigt bara för hon vill inte alls ligga på golvet. Lägger vi henne på rygg så vänder hon sig direkt men så börjar hon skrika när hon hamnar på mage. Är för tjock tror jag. Vår BVC sköterska är helt anti gåstol just därför att barnen tycker det blir trist att ligga på golvet. Men skitsamma tycker vi.



Dom är så söta dina tjejer. Hoppas Nora beter sig lika bra på dopet. Får se hur det går. Hoppas de får träffas igen snart.



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback