Underbara sol

Ja man kan ju inte klaga på vädret iaf...hoppas bara att detta håller i sig för nu vill jag ha vår...slippa alla vinterkläder...tänk va skönt sen när man bara kliver i ett par skor o har bara en tröja på sig.

Idag har vi varit ute på promenad...gick o hämtade ut ett paket...o handlade lite...sen va de dags för tjejerna att gå hem o käka. Amanda håller på o blir lite förkyld...stackars =( men får hoppas att de inte blir värre. Nu sitter jag o kollar på TV, tjejerna sover...egentligen borde jag städa, men de e ju inte så skoj...inte just nu iaf.
Lite senare idag kommer min kusin Jonas o hälsar på...han har bott i gbg 1 år ungefär, men vi har knappt hunnit träffas...o nu ska han tydligen flytta tillbaka till Uppsala den filuren.

Torsdag idag...imorrn ska vi ha skoj...skaffat barnvakt till tjejerna...hela natten...kommer bli jobbigt, de e första gången...men de kommer nog gå galant.

På lördag åker Peter bort i 6 månader...Tebbe kommer ju efter, men vi ska ta hand om henne sålänge...jag lovar.


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback