Tebbe, jag o tjejerna

Idag va de dags att vakna kl 7...för mig...tjejerna somna som vanligt om =)

Vid halv 11 när de hade ätit så packa vi in oss i bilen för att åka till Gårda o hämta upp Tebbe...Vi begav oss till Barnens hus vid Sisjömotet för att hämta en bygel till vagnen...så nu är den komplett :) weeiii.
Liv jobbar där i närheten...så hon o Pontus kom förbi o sa hej när hon slutatde.

Efter det åkte vi till backaplan o satt oss på paprika o käka...skulle sitta ute i solen, men andra snodde borden i solen så vi fick sitta inne. Amanda sov hela resan, men Flisan ville vara med.


När vi va mätta o belåtna åkte vi till Hornbach o såg vilsna ut, men vi hitta de vi skulle ha iaf. Sen åkte vi hem till oss o skulle dricka kaffe, men Tebbe hann inte med så mycket mer än att ringa ett samtal åt mig...sen gick hon för att jobba.

Nu har jag lagt tjejerna på golvet i deras babygym o själv ska jag plocka lite här hemma tänkte jag.
Puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback