Tack!!!

Måste bara säga Tack för att ni finns...jag har haft de så himla mysigt o skoj sista tiden.

Tebbe vi har ju upplevt de mesta tillsammas...Tack för att du flyttade ner till GBG med mig...vi höll ju på o tappa kontakten helt ett tag, men jag är så himla glad att vi inte gjorde de...Nu tycker jag den är bättre än någonsin <3

Liv vi har ju inte känt varandra specielt länge, men ett litet tag iaf =) O jag tycker du e helgo...o har en underbar dotter.

Nu tycker säkert ni att jag är helgalen, men ville bara säga att ni e superhärliga <3 o så e jag glad att ni tycker om mina juveler så mycket :)

Puss o kram på er
Skruttorna hälsar åxå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

ååh.. va gullig du e gumman.. tack, detsamma!! mer kul ska vi ha!! puss

Postat av: Tebbe

tack gumman. du är underbar och jag älskar dig tills hjärtat slutar slå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback