Så j..vla lyckat!!!

Japp nu ska jag skriva och berätta om Tebbes o min lilla hemlis.

Under den senaste veckan har vi planerat ett överaskningsparty...Nu kommer jag framstå som en snål flickvän, men det är så att Daniel fick ingen födelsedagspresent av mig när han fyllde år i januari. Peter kom med den underbara idén om överaskningsparty...så jag ringde direkt upp Patric...Daniels bror o frågade om han hade lust att dra ihop några vänner för att överaska Daniel...vilket han direkt nappade på. Sen ringde Tebbe mig någon dag senare o frågade om vi inte kunde slå ihop för Peter fyllde år i veckan o sen har han nu åkt på sin 6 månaders resa runt i världen.
Så Daniel har hela veckan trott att vi skulle på Peters fest o tvärtom mohahaha. Tebbe bokade iaf bord på Vasastan till kl 20 igår..Vi skulle dyka upp runt kvart över. När vi kom dit o Peter såg alla vännerna sken han upp som en sol...Patric o gänget satt där också o när Daniel såg dom så tyckte han att det var ett roligt sammanträffande att dom var där också haha...tills han fick reda på att jag fixat dit dom....Han blev så himla glad han också...det var så roligt att se.
På vägen in kom Daniel på att han skulle ringa Patric, men han hade glömt sin tele hemma o ville låna min, men han fick inte för då hade allt blivit förstört...han blev lite putt på mig, men förstod sen varför :)
Tebbe o jag köpte en varsin sprakande drink till dom med tomtebloss...mycket fint.
Det blev ju väldigt mycket drickande kan jag lova...hade sagt tidigare på dagen till Tebbe att vadå jag kommer ju inte supa mig redlös direkt eftersom vi har töserna, men hmm Sara blev askalas...o blev tvungen att börja dricka vatten lite senare på kvällen.
Jag hade så otroligt roligt så Tack Tebbe för en underbar kväll...o Tack Patric för att du hjälpte mig.

Idag har vi varit hemma hos daniels föräldrar o bara tagit det lugnt...har väl mått sådär idag, men det är bara att bita ihop. Imorgon är en annan dag...o då ska vi kanske till slottskogen o promenera...om Liv fortfarande har lust o inte planerat in någe annat =)

Snart dags o sussa eller nått.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback