Middag!!!

Igår blev vi hembjudna till Patric, Emelie o Sebbe på middag. Vi kom dit vid 4 tiden då stod Patric vid spisen. Det var mycket gott, men väldigt starkt hehe. Efter de fick vi glass o kaffe...mumma.
Vi kollade på hockey o satt o snacka massa...Sebbe har blivit så himla stor....han sitter själv o har fått massa tänder :)

 Kolla skruttarna...Flisan sov så får ta ett på alla 3 nästa gång <3

O jag fick ett par skor av Emelie...o lite kläder...så himla go e hon...får nog gö nå snällt för henne.

 Mycket fina tycker jag =)

Dagen eller förmiddan ska jag tillbringa med Tebbe...vi ska bege oss till barnens hus o hämta en sak till vagnen...o sen ska vi till Hornbach (eller hur de stavas) Så underbart väder idag så ska nog hålla mig ute mycket om det inte blåser allt för massa :)

Njut av solen alla <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback