Helgen!!!

I fredags så var vi bara hemma o bara hade de mysigt...Fast boxern la ner så missa alla danser i Let´s dance, men jag hann se vem som vann iaf...tror ju iofs att Laila skulle ha lite störra chans i tävlingen som de får delta i sen, men men imponerad att en sån stor människa kan röra så på sig som Magnus kan =)

I lördags så blev vi hembjudna till Daniels föräldrar på middag...för Natta kom hem då...mycket gott va de...sen blev vi kvar till sent på kvällen...mycket till Earth hour blev de inte...för vi kolla på Robinson :)

Inatt skulle man ju ställa om klockan...o de sista jag tänkte igår va att jag får inte glömma de för jag skulle upp o tvätta imorse kl 9...Tebbe ringde mig kl tio i nio...fast då va kl egentligen tio i tio...tyckte de va lite konstigt att hon var uppe så tidigt, men när hon sa vad kl va så va de ju bara att springa ner i tvättstugan så jag skulle hinna med nån tvätt iaf. För kvart i 12 skulle vi möta upp Daniels mamma...för vi skulle på en visning idag...så tvätten hänger i hela lägenheten nu :)
huset vi kolla på va så himla fint...där VILL jag bo, men vi får väl se hur mycket de stiger till, men får hålla tummarna.
Efter de så hälsade vi på Daniels mormor o drack lite kaffe...sen åkte vi hem till Christin o Jörgen igen för de bjöd på mat idag igen ;) Hemmagjord pizza, mumma.
Såg första semifinalen mellan AIK-Storvreta...SIBK vann med 9-8 i förlängningen. Ja jag e AIK´are, men Storvreta i hjärtat eftersom jag själv spelat innebandy där i 15 år.
Nu är jag iaf hemma igen o har hunnit med o färgat håret...tjejerna sover o de ska jag också göra snart...ska upp o tvätta de sista imorrn kl 07.

Snart ska jag, tjejerna o Tebbe åka hem till min mamma weeeiiii saknar henne massa + att det är premiär på sön AIK-Halmstad (fotboll) Längtar till de så himla mycket...har räknat ner tiden sen allsvenskan sluta i november hehe =)

Go´natt alla o sov gott...för de ska jag göra Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback