Gårdagen!!

Igår va de helt underbart väder när man vaknade...så himla härligt. Vid halv 11 tiden hade jag packat in både vagn o barn i bilen för att åka till Emelie o Sebbe...vi skulle ut o promenera i slottskogen. Bäddade ner tjejerna ordentligt...köpte oss en varsin kaffe o sen gav vi oss iväg. Gick runt i slottskogen...sen ner till järntorget...gick till en skoaffär som hade utförsäljning...sen gick jag förbi CityTattoo...för nu vet jag hur jag ska tattuera mig :)
Efter det gick vi Linnégatan upp o så handlade vi lite mat på vägen hem till dom.
Sebbe satt o lekte på golvet...Mandis sov...Flisan satt jag med mitt emot Sebbe o hon skrattasom bara den...Sebbe han va rolig han =) Såg så himla gulligt ut. Vid halv 3 så åkte jag hem till Daniels föräldrar för jag skulle släppa ut hunden...dom va borta hela dagen igår...sen blev vi kvar där till kl 22...då va töserna trötta.

Jag har sysselsatt mig med att göra en varsin tavla till tjejerna o jag själv tycker att dom blev väldigt fina...o så här blev dom till slut. Tebbe o Liv vad tycker ni nu då efter att ni fått ränna runt med mig o letat material? :)



Sen till dagen...VA F.....N e de man vaknar till? SNÖ...jag som trodde de skulle bli vår nu ju =( Fast de e ju på väg bort igen, men iaf.

Over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LIV

åååh.. dom blev ju jätte fina. va duktig du e gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback