En dikt!!

Denne fick jag av Tebbe när jag låg på BB o hon var o hälsade på.

Att få ha er hos mig
Känns så oskattbart
Det är ni som ger ljus
Med er nyfikenhet och ert hejdlösa bus
Ni är det största som hänt i mitt liv

Det är ni som har gjort
Allting så meningsfullt
Svårt att forma i ord
När man älskar så mycket att det nästan gör ont
Ni är det största som har hänt i mitt liv

Jag vill ge er all den trygghet jag har haft
Jag vii ge er all den glädjen jag har
Jag vill stärka den livslust ni sprider
Och jag hoppas att den alltid finns kvar

Det är svårt för jag vill
Alltid räcka till
Och det är viktigt att
Ingen känner sig sämre och åtsidosatt
Ni är det största som hänt i mitt liv

Små människor med stor energi
Och viljestarka själar är ni
Ni är det största som hänt i mitt liv någonsin


Ni är det största som någonsin hänt mig, jag älskar er mina små änglar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback