Dagen till ära

Idag är det Tebbes Peters födelsedag...Grattis till dig gamle man...ja eller 1 år yngre än mig =)

På förmiddan begav jag mig av mot Gårda för att hämta upp Tebbe o Peter...skulle följa med dom för Tebbe skulle köpa en dator. Styrde mot Bäckebol för att åka till Media Market...Nu e Tebbe en tjej på riktigt...för hon köpte en rosa laptop ;) Hon va lite osäker...men bara för att den va rosa så va den billigare än de andra som var likadana, men var antingen brun, blå eller vit. Men vadå den ska ju bara skrivas på ;) Själv har jag ingen dator alls. Efter de så åkte vi till Plantagen...själv satt jag kvar i bilen med tjejerna...medans Peter körde rally med Tebbe på en sån vagn.
Körde sen hem dom...o när jag sen skulle åka hem så va de en satans särring som körde som en galning så jag missa avfarten som jag skulle åka...så hamna helt åt h..vete, men fick mig en tur runt lisseberg =) Sen var det bara att bege sig hemåt för att tvätta.
Japp så såg våran dag ut.

Over and out <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback