Dagen på stan

Idag är det onsdag...man vaknade med ett leende...solen lyste idag igen =) Tjejerna o jag gick upp vid halv 9 utvilade o glada. Dom somnade ju som vanligt om, men det är mysigt de också för de är så juvligt att bara titta på dom. De vaknade igen vid 10 tiden för att äta mat...efter de så va de bara att packa oss iväg...för vi skulle träffa Liv på stan. Kom in vid 11 ungefär...handlade lite kläder till töserna o sen gick vi o satt oss på vårat stammisfik i femman. Efter det gick vi runt o letade efter lite saker...för jag ska göra en varsin tavla till tjejerna...snäll mamma ;) Vid 3 tiden kom Tebbe ner på stan åxå o vi gick o satt oss på fiket igen, men denna gång på Åhléns...Sen vid 4 åkte Liv för att hämta sin supersöta dotter på dagis o jag o Tebbe gick o handlade ramar...sen åkte vi hem till åt varsit håll.
jag har haft de kanonmysigt...Tack för idag

Igår va min pappa här o hälsade på...så mysigt varje gång.

Stolt morfar
PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Vilket jättefint kort! /Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback