Back home!!

japp nu är man tillbaka i GBG igen...har inte haft tillfälle att skriva någe när jag har varit borta...har haft fullspeckat schema hela veckan.

Ja som sagt så åkte jag o tjejerna uppåt i landet förra torsdagen...kom fram i Bålsta vid 11 tiden...mamma kom o mötte mig...vi åkte o käka lunch sen tillbringa jag hela dagen hos henne på jobbet. Sen när vi kom hem va tjejerna såååå trötta efter resan så de va inte på sitt bästa humör.

I fredags så skulle mina kompisar från innebandyn komma ut o hälsa på med sina barn, men de blev aldrig så. Min bror o hans tjej kom ut runt 2 så då gick vi ut på promenad på isen...sen käka vi midda o bara hade de trevligt.

Lördagen tillbringade vi inne i Uppsala...först åkte vi förbi IKEA...sen åkte vi till mormor o hälsa på. Hon har en liten hund som inte var så glad när han inte fick vara i centrum så han smet iväg o fick tag i Flisans mössa o tugga sönder den...så hon har fått sig en ny =) Skrutthund...efter de skulle vi upp på Gränby o handla, men Amanda va på sitt sämsta humör så vi han BARA hitta kläder till tjejerna :) sen var de hem som gällde. 

Söndagen var vi ute hela dagen...jättemysigt väder, men kallt. Barnen sov som stockar i vagnen.

Måndagen begav jag mig in till Uppsala...åkte förbi Rosie på hennes jobb...va så himla länge sen jag träffade henne...va så skoj o se henne igen. Efter de åkte jag upp till Hasse på hans jobb o hälsa på o käkade lunch....sen begav vi oss till mitt gamla jobb o prata lite med dom.
Vi 15 tiden åkte jag hem till Sara o hennes lilla Tuva...så kom Karin med sin 3 barn Theo, Elliot o Hugo...o Sillen kom med sin Esther...o Sia med sin lilla Thea....Jag LOVAR de va high life...8 barn o 5 vuxna. åkte hem runt halv 7 o de va inte de roligaste...snöa som f....n så låg o körde 50 på en 110 väg.



Tisdagen mötte jag upp mamma vid halv 3 så hon fick ta tjejerna...jag skulle till frisören :) men hon han inte de hon skulle pga att min svarta hårfärg satt som sten så fick komma tillbaka dagen efter för att få de klippt åxå, men då fick töserna följa med.

Onsdag Va de ju hårfrissan igen. Sen när mamma slutade jobba åkte vi till min bror för Hanna fyllde år. Sen va de bara att åka hem o packa o fixa för resan tillbaka hem idag.

Jag fick låna mammas bil hem så de va skönt =) Tjejerna e så himla duktiga..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback