15:e mars

3 månader blev mina tjejer idag...herregud vad tiden går fort. 3 månader o redan varit med om så mycket...2 resor upp till sthlm...åkt tåg...det har varit jul...nyår...o födelsedagskalas. Jag har verkligen fått så himla snälla barn.



Idag annars så har vi mest tagit det lugnt...sov hos Daniels föräldrar...åkte hem vid 12 tiden. va så himla trött idag så jag o tjejerna la oss i sängen o sussa. Skulle egentligen ha träffat Tebbe idag o planerat, men hon va bakis den lille rackaren ;) så vi tar en fika imorrn ist.

Sen måste jag gratta lilla Nora idag, min kompis Ikons dotter blir 3 månader idag åxå <3 Så kul att vi fick barn samma dag.

Vackra Ikon med sin otroligt söta dotter Nora

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Nora hälsar och tackar. Och grattar tillbakas. Det är verkligen sjukt hur mycket som händer på tre månader. När man kollar på gamla bilder ser man verkligen hur stora de blivit. Nora fick en gåstol av Niclas pappa igår. Hon når inte ens ner till golvet än men hon tyckte det var jättekul att bli omkringstjutsad i den. Söt. Puss på er!

Postat av: Tebbe

Fyra vackra tjejer på korten :) ska pussa och sjunga grattis för flickorna idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback