15 veckor

Idag är Amanda o Felicia 15 veckor...helt sjukt va tiden går fort...o de händer så himla mycket nu hela tiden.
Dagen har vi tillbringat med Tebbe o B. Vi gick upp vid halv 8 idag...eller jag...o som vanligt somnade töserna om...va så otroligt trött imorse, men var tvungen att gå upp o tvätta...o hur kul e de? Tjejerna åt vid halv 12 ungefär o efter det bagav vi oss av mot Gårda mina gamla hemtrakter...Handlade lite o sen hem till Tebbe...åkte till Kortedala vid halv 3 o hämta lille B...sen va de ner på stan som gällde. Vi hamnade på Åhléns o käka mat...spätta o kokt potatis...mycket gott. Tjejerna vakna o åt mat...sen gick vi o mötte upp Daniel som kom från jobbet...tog en fika i femman...sen blev de BK.
Vid 19 åkte jag o Daniel till Gårda igen för att hämta bilen o Tebbe åkte hem med B.

På ons kommer det en mäklare hit till mig för att kolla lägenheten...vi har ju planer på att flytta...eller vi är i behov av att flytta iaf...för när jag köpte lägenheten för ett år sedan så va de ju inte planerat för barn...de är ju bara en 2:a på 51 m2.
Jag o Daniel träffades i januari förra året o hann bara va tillsammans i 3 månader ungefär innan jag blev gravid...allt gick väldigt fort, men p-piller funkar tydligen inte som de ska :) Nu har vi ju fått världens finaste barn o jag skulle inte vilja byta liv för allt i världen.
Så nu vet jag vad jag har att göra i två dagar STÄDA.


Jag älskar er över allt annat mina små änglar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Jaha, då är ju Nora också 15 veckor. Har slutat räkna veckor nu utan säger typ 3,5 månader. Snart är de 4!!! Då får de börja äta pureer. Spännande. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback