Två krassliga töser

Mina tjejer e dåliga...så himla tråkigt...man känner sig så hjälplös. Fast dom e pigga o glada o äter som de ska, men de är så dåliga i magen så det är helt sjukt. Idag när vi kom hem va de bara att stoppa ner dom i badet....annat gick inte att göra.
Vi har iaf varit ute o promenerat mycket idag...först hem till lägenheten o lämna nyckeln till mäklaren...sen till backaplan o shoppa lite...hittade så otroligt söta små klänningar o koftor till tjejerna så det får bli deras halvårs present =) Japp 6 månader den 15:e...är det inte helt sjukt va tiden går fort?? Nu tycker ni säkert att jag bara tjatar om att tiden går så fort, men jag kan inte hjälpa de...för de gör den =) Snart kommer de krypa omkring....hur kul ska inte de bli då =)

Detta rosa e till Amanda
Detta vita e till Flisan

Dom kommer bli så himla fina mina tjejer i sommar <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lajf

jätte fina kläder juh.. kommer passa de perfekt..

va e de för storlek på brudarna nu?

Postat av: Sara

Dom har 68 nu, men är nog snart uppe i 74 hehe =) Dom gör ju inget annat än växer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback